Vriendelijk advies en vakkundig gelegd

We hebben een marmoleumvloer laten leggen via AanHuis. In de showroom hebben we verschillende stalen kunnen bekijken en advies gekregen. Het duurde vrij lang voordat de stoffeerder langskwam om op te meten maar uiteindelijk is het heel mooi gelegd. Het contact met de stoffeerder was prettig en het resultaat was het wachten waard.

• Ervaring met: Vloeren

Zorgvuldig adviesgesprek en prachtige trapbekleding

Na eerdere positieve ervaringen voor raambekleding wederom Aanhuis Zwolle / Horst totaal bezocht. Maar dit keer voor advies en realisatie van twee traprenovaties. We hebben een ontspannen gesprek met mw Horst en komen in de veelheid aan keuzemogelijkheden al vrij snel tot een aansprekende oplossing. Prachtig en degelijk tapijt met ondervloer in een passende kleurstelling bij de bestaande muren. En dat voor een keurige prijs. Goede voorlichting geeft duidelijke verwachtingen. De realisatie door Rik en Ian verliep netjes en vakkundig. Complimenten! Geen gesmeer met lijm en ook het afval is na afloop keurig meegenomen. Klein verbeterpuntje ligt wellicht in het tijdig maken van een inmeetafspraak, dat gaf wat stress op het laatste moment. Hartelijk dank voor alles en van harte aanbevolen!

Topservice

Zeer blij met onze vloer die wij hier hebben aangeschaft. Vanaf het moment van binnen kijken in de winkel tot de daadwerkelijke legging van de vloer, altijd een goed gevoel gehad. Professionele mensen die het vak verstaan. Goede communicatie. Zeer blij dat de vloerenleggers tijd hadden om een kast en de koelkast terug op de plek te zetten. Voor een volgend project zullen we hier weer aankloppen.

Strak werk

Na het winkelbezoek onze complexe maatwerk kast in basis opgezet. Hierna nog een huisbezoek gehad en een advies hoe het beste de hoekkast met ingebouwd het vloerverwarmingsblok volledig keurig weggewerkt maar wel eenvoudig toegangkelijk top gedaan

• Ervaring met: Kasten

Fijn meegedacht, goede communicatie over levering, goed gemonteerd en snel!

Fijn om alles in 1 hand te hebben gegeven (vloer en raamdecoratie). Bij tegenslagen heb je dan maar met 1 partij te maken. Assortiment was breed en in verschillende prijsklassen.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Mooie rigide kledingkast, zeer goede montage

Zie titel

Voldoende

Het bespreken voor af was prima. Het duurde vervolgens wel lang voor dat er geplaatst kon worden. Was niet duidelijk van te voren. Het plaatsen ging perfect.

Goed luisterend oor

Er werd goed geluisterd naar onze wensen en die werden op creatieve aangevuld. Zeer tevreden over de kleuren en het behang. De schilders hebben zeer goed werk geleverd. Een ook nog op tijd voor onze verhuizing!

• Ervaring met: Verf en behang

Prima !

Goed advies in de winkel, prima stoffeerders!

• Ervaring met: Vloeren

Wederom goede service en plaatsing

In aanvulling op eerder geleverde gordijnen hebben we een na bestelling gedaan. De stof was helaas niet direct leverbaar waardoor de plaatsing iets langer duurde. De plaatsing is netjes uitgevoerd en je merkt dat ze hier altijd de tijd voor nemen om dit goed te doen. Daarnaast is er ook een traprenovatie geleverd. Ook dit is keurig en netjes opgeleverd. We zijn zeer tevreden met het resultaat.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Oswin, Bedankt voor deze mooie review. We zullen de complimenten doorgeven aan de desbetreffende medewerkers! Veel plezier gewenst met de nieuwe gordijnen. Met vriendelijke groet, Team Aanhuis.nl

Tevreden

Tevreden over de mogelijkheden, hulp bij de keuze en uiteindelijk resultaat van vloerbedekking op de trap in onze woning door Horst totaal in Zwolle

• Ervaring met: Vloeren

wat een fantastische service en begeleiding van het hele project

We hebben een uitstekende ervaring met het hele proces, van vloer uitkiezen, tot advies over vloerverwarming en de hele begeleiding en uitvoering van alles. Zeer strakke planning en keurige uitvoering.

• Ervaring met: Vloeren

Vakkundig en net werk afgeleverd

We zijn steeds vriendelijk geholpen, er is deskundig advies gegeven en alles ziet er keurig uit. Losse eindjes zijn netjes weggewerkt. Vóórdat de factuur werd gestuurd, heeft firma Horst eerst geïnformeerd of alles naar wens was.

Heel klantvriendelijk

Horst Totaal is een heel fijne zaak.Je wordt heel fijn, duidelijk geholpen. Men neemt voldoende tijd. Ik kom hier al jaren en hoop er nog jaren te mogen komen.

Goede kwaliteit en service

Ervaren professionals die weten waar ze het over hebben. De producten zijn netjes geplaatst en de afwerking is fantastisch.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Beste, Fijn te lezen dat je tevreden bent! We wensen je veel plezier met de nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Team Woningrichting-Aanhuis.nl

zeer tevredent

zowel slaapkamerkast als raamdecoratie is naar volle tevredenheid geplaatst.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Petje af voor kwaliteit en klantvriendelijkheid

Wij hebben bij woninginrichting-aanhuis TerHorst in Zwolle; een order geplaatst voor renovatie van onze trap Inclusief lichtjes en zijwand bekleding. Het werk is uitstekend uitgevoerd. De monteur werkte zeer netjes en nauwgezet, het was veel werk en ze dacht het niet in een dag klaar te krijgen. Toch een paar uur doorgewerkt zodat het in een dag klaar is gekomen. Dat noem ik nou eens klantvriendelijk. En als je ziet hoe strak alles erin zit prima.

• Ervaring met: Specials

Beste Jan, Hartelijk bedankt voor het schrijven van de review. Erg fijn dat je goed beholpen bent. Veel plezier gewenst met de nieuwe trap! Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Goed bedrijf

Goed geholpen. Oplossingsgericht meegedacht.

• Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.

Snel en mooi gelegd

Mooie kwaliteit vloer, snel gelegd. Wij zijn zeer tevreden.

• Ervaring met: Vloeren

Het huis is voorzien van renovliesbehang en daarna geschilderd en behangen. Doordat het huis op een aparte manier gebouwd is zijn er nadien nog wat probleempjes naar boven gekomen. Deze zijn zeer professioneel opgelost waardoor we nu mooie woning hebben.

• Ervaring met: Verf en behang

Goed advies, prachtig resultaat

De mensen van Woninginrichting aan huis nemen de tijd voor je, geven advies en zijn flexibel. De afwerking is keurig (vloer, plinten en trap liggen er prachtig in) met aandacht voor detail!

• Ervaring met: Vloeren

Grondige aanpak en vakkundig advies resulteren in een prachtig resultaat!

Breed aanbod. Medewerkers luisteren goed naar de wensen van de klant. Ze hebben goede productkennis. Opmeten en plaatsen gebeurt heel precies. Medewerkers vertalen wensen naar passend product.

Professioneel en goede adviezen

Goed advies gekregen in de winkel, netjes op afspraak ingemeten en ook daar weer goed adviesn netjes en keurig gemonteerd Wijzigingen in data en tijd werden keurig van te voren gemeld

• Ervaring met: Raamdecoratie

Horst Zwolle hét adres voor combi verhuizen/inrichten.

Op zoek naar een verhuizer werd ik door een collega gewezen op Horst. Aangezien wij niet exact wisten wanneer we de sleutel van ons nieuwe huis zouden krijgen besloten we ook vloeren, wanden én raamdecoratie door ze te laten uitvoeren, zodat de planning in één hand lag. En daar hebben we geen spijt van, we werden zeer prettig geholpen bij het uitzoeken in de showroom, alle deadlines zijn gehaald ondanks de leveringsproblemen die momenteel wereldwijd bestaan. De uitvoerders kennen elkaar en overlegden waar nodig. Uiteindelijk hebben we ook nog inbouwkasten laten plaatsen. We zijn meer dan tevreden!! Uitstekende service en uitvoering.

• Ervaring met: N.v.t.

Prachtige vloerbedekking, keurig gelegd

Bij Horst Totaal vind je het allemaal. Ruime keus, goede service en vriendelijke mensen!

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?